Kategorie

Wymiana i Zwroty

Wymiana i Zwroty

W każdej chwili możesz wymienić i zwrócić wybrany produkt na inny. Pamiętaj o tym, że przesyłka zwrotna do klienta jest bezpłatna, a wymianę dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 14 dni.

Wymiana i zwrot towaru polega na dostarczeniu zamówionego produktu pod wskazany adres poniżej. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu po uprzednim dostarczeniu poprawnie wypełnionego "Formularza wymiany/odstąpienia" towaru drogą elektroniczną lub pisemną. Jeżeli towar nie był szyty na miarę i nie były wykonywane żadne poprawki np. skrócenie rękawów oraz nie nosi znaków użytkowania. Z tego względu prosimy ostrożne przymierzanie odzieży.

Uważaj, aby nie usuwać przyczepionych metek jak również nie ubrudzić produktów. W przeciwnym przypadku wymiany i zwrot mogą nie być uwzględniane.

W przypadku źle wypełnionego formularza Firma Tomskór ma prawo do negatywnego ropatrzenia wniosku.


Podczas wymiany towarów o innych wartościach różnice będą wyrównywane na wskazy adres klienta lub konto bankowe. W przypadku dopłaty po stronie klienta towar zostanie dostarczony po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym firmy.

Zarówno w przypadku wymiany jak i zwrotu produktu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i wyjaśnienie przyczyn rezygnacji, na podany numer telefonu 603 127 490.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Najtańszy uznawany dostawca to DPD koszt przesyłki 20 zł.

Towar oraz formularze należy wysłać lub dostarczyć osobiści na adres firmy:
Z.P.H.U. TOMSKÓR
Helena Borzęcka
ul. Leśna 5
46-233 Bąków
e-mail: info@tomskor.com


Towar wysłany za pobraniem nie będzie odbierany.


Kwota zwrotu za towar i zwrotu reklamacji będzie realizowana na adres podany przez klienta przelewem na konto bankowe do 14 dni roboczych.

W przypadku ewentualnych reklamacji związanych z wadami fabrycznymi, uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu bądź też niezgodnościami towaru z zamówieniem należy skontaktować się z biurem firmy. Reklamacja towaru polega na dostarczeniu zamówionego produktu pod wskazany adres firmy powyżej. Po uprzednim dostarczeniu "Zgłoszenia reklamacyjnego" towaru drogą elektroniczną lub pisemną.


Koszty związane z odsyłką reklamowanego towaru zwracane są klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

 Formularz reklamacyjny do pobrania jpg : "Zgłoszenie reklamacyjne"

 Formularz reklamacyjny do pobrania pdf : "Zgłoszenie reklamacyjne"

 Formularz wymiany / odstąpienia do pobrania jpg : "Formularz wymiany/odstąpienia"

 Formularz wymiany / odstąpienia do pobrania pdf : "Formularz wymiany/odstąpienia"


Kontakt

Nasza infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Telefon:0123-456-789

Skontaktuj się z naszą infolinią

Newsletter

Moje konto

Bądź na bieżąco

Kontakt z nami

Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny.

Więcej infomacji na temat plików cookies mogą Państwo znaleźć tutaj.

close